2008-12-22

jobbig eftermiddag

ja.. efter lunchen var det mycket jobbigt.... bara jag där... och det var en hel del hästar att borsta och sätta på och byta täcken och allt möjligt.... 7 st... och dom har ju några täcken liksom.. 3 på varje häst... huh vad tungt i armarna liksom...

sen har jag även haft Tucky och Felix i skrittmaskinen.. 30 min var... så dom fick lite rörelse idag okså.... dom fick gå där medans jag mocka bajs och sådär....

men iaf... kom mat leverans okså... munkar till hästarna... de tyckte dom om.... dom matar dom med så konstiga saker på det här stället... men de kan man väl inte säga till om direkt...
fick beröm av Louise idag okså... för jag red Fifi bra.... och de tyckte jag med.... när Jai hjälpte till och sa lite hur jag skulle göra så kändes de bra... så det går nog fint de här....

jag och Jenna är lediga imorgon... det ska bli skönt.. vi tänkte ta moppen och åka in till stan och se hur det ser ut där.... hoppas bara inte vi dör eller nåt med moppen... vi var ju inte så himla duktiga på att köra.... men vi lär oss väl på vägen... ska bli kul :D

men nu är det middag dags... hej då och puss på Samuel!!! jag tycker om dig... och saknar dig!!

1 kommentar: