2012-03-09

1 mån

ja idag är min lilla fispojke 1 mån gammal....
oj oj... hur hände det?!

han är mycket mera vaken och följer med blicken nu.... fast okså väldigt kärlekskrank... vill helst sitta på mamma hela tiden... men det är ju inte det lättaste med en storasyster som går för full speed här hemma...
och att man sen ska städa diska och allt sånt där...ja de är ju inte tal om direkt.... så de ser lite små sunkigt ut här hemma :P...

men men... så kan det vara... nu ska vi motionera storasyster lite.. blir nog en tur med hästen...

1 kommentar:

  1. Oj vad jobbigt med sjuka barn, du har inte en bärsele eller sjal du kan ha han i då?
    Oj skojar du får du ingen mammaledighet alls?:(.

    Ja jag började jobba mina helger i september sen började jag på allvar 1e februari så nu jobbar jag mer än heltid, tar mycket extra med.
    Men jobbar ju natt så det funkar jättebra med extra då.
    Ja Ted verkar trivas jättebra på dagis och tror det är bra för han att vara iväg och leka med andra barn och han lär sig så mycket roligt där med så han visar ständigt nya saker när han kommer hem.
    Just nu stampar han med fötterna och klappar huvudet och klappar händerna så det är någon sång de sjunger på dagis:).

    kram

    SvaraRadera